Hírek

November 1-től változik a polgármesteri hivatal ügyfélfogadási rendje

Csobánka Község Önkormányzat Képviselő-testületének 116/2022 (X.13.) számú határozata alapján az energiahasználat csökkentése érdekében hivatalunk ügyfélfogadási rendje 2022. november 1. napjától az alábbiak szerint alakul:
Hétfő: 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-18:00
Péntek: hivatal zárva tart (ügyintézés telefonon vagy online)
Személyes ügyfélfogadás csak előzetes időpont foglalása esetén lehetséges!

A hivatal és munkatársai elérhetőségei:

E-mailen: titkarsag@csobanka.hu, polgarmesterihivatal@csobanka.hu

Ügyfélkapun: CSOBPH (KRID: 300124332)

Telefonon: 06-26/320-020 vagy a 06-26/320-094

Adó:Gyurkó-Bíró Krisztina: 06-30/842-8762 (hipa, ifa, talajterhelés, gépjárműadó)

Varga-Szabó Csilla: 06-30/361-9667 (telekadó, építményadó)

Hulladékszállítás, lakcím ügyek: Gulcsik Renáta: 06-30/382-6004

Birtokvédelem, állattartás: Imre Zsuzsanna: 06-30/361-6372

Sürgős anyakönyvi (haláleset) ügyek: Baranyai Mária: 06-30/375-2073, Csillag Katalin:  06-30/332-6710

Közterület felügyelő: Balogh Attila: 06-30/013-0964         

Papír alapú dokumentumokat postai úton vagy a hivatal ajtajában elhelyezett sárga színű postaládába lehet betenni, melyet naponta többször ürítünk.

Együttműködésüket köszönjük!