Hírek

Visszaáll az ügyfélfogadási rend a hivatalban

A Kormány 181/2022. (V. 24.) Korm. rendelete a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelettel kihirdetett veszélyhelyzet megszüntetéséről szóló rendelet értelmében

2022. június 1-től a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje az alábbiak szerint alakul:

Hétfő: 13:00-16:00

Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-18:00

Péntek: 8:00-12:00

Személyes ügyfélfogadás csak előzetes időpont foglalása esetén lehetséges!

A hivatal és munkatársai elérhetőségei:

E-mailen:    titkarsag@csobanka.hu

                   polgarmesterihivatal@csobanka.hu

Ügyfélkapun: CSOBPH (KRID: 300124332)

Telefonon: 06-26/320-020 vagy a 06-26/320-094

Adó:

Gyurkó-Bíró Krisztina: 06-30/842-8762 (hipa, ifa, talajterhelés, gépjárműadó)

Varga-Szabó Csilla:      06-30/361-9667 (telekadó, építményadó)

Műszak:

Gloiber Edit: 06-30/382-6004

Sürgős anyakönyvi (haláleset) ügyek:

Baranyai Mária: 06-30/375-2073

Csillag Katalin:  06-30/332-6710

Közterület felügyelő:

Balogh Attila: 06-30/013-0964         

Papír alapú dokumentumokat postai úton vagy a hivatal ajtajában elhelyezett sárga színű postaládába lehet betenni, melyet naponta többször ürítünk.

Együttműködésüket köszönjük!

Ügyfélszolgálati elérhetőségek

Nyomtatványok, kérelmek az ügykörökhöz tartozó linkekről tölthetőek le:

Ügyintézéshez szükséges nyomtatványok, kérelmek