A Kormány 181/2022. (V. 24.) Korm. rendelete a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelettel kihirdetett veszélyhelyzet megszüntetéséről szóló rendelet értelmében
2022. június 1-től a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje az alábbiak szerint alakul:
Hétfő: 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00-18:00
Péntek: 8:00-12:00
Személyes ügyfélfogadás csak előzetes időpont foglalása esetén lehetséges!
A hivatal és munkatársai elérhetőségei:
E-mailen: titkarsag@csobanka.hu
polgarmesterihivatal@csobanka.hu
Ügyfélkapun: CSOBPH (KRID: 300124332)
Telefonon: 06-26/320-020 vagy a 06-26/320-094
Adó:
Gyurkó-Bíró Krisztina: 06-30/842-8762 (hipa, ifa, talajterhelés, gépjárműadó)
Varga-Szabó Csilla: 06-30/361-9667 (telekadó, építményadó)
Műszak:
Gloiber Edit: 06-30/382-6004
Sürgős anyakönyvi (haláleset) ügyek:
Baranyai Mária: 06-30/375-2073
Csillag Katalin: 06-30/332-6710
Közterület felügyelő:
Balogh Attila: 06-30/013-0964
Papír alapú dokumentumokat postai úton vagy a hivatal ajtajában elhelyezett sárga színű postaládába lehet betenni, melyet naponta többször ürítünk.
Együttműködésüket köszönjük!
Ügyfélszolgálati elérhetőségek
Nyomtatványok, kérelmek az ügykörökhöz tartozó linkekről tölthetőek le: