Site icon Csobánka Község Önkormányzata

Kötelező hulladékszállítási szerződést kötni

Csobánkán egyre nagyobb problémát jelent, hogy sokaknak nincs érvényes hulladékszállítási szerződése. Az ingatlanoknál minden héten felhalmozott hulladék sokszor az önkormányzat saját tulajdonát képező hulladéktartályai mellett, a közterületi hulladéktárolókban, rosszabb esetben az erdőben, vagy az út szélén köt ki, jelentős többletmunkát és költséget terhelve ezzel az önkormányzatra.

A szolgáltató 2021. március 1-től csak is kizárólag a 2021-es jogosultságot igazoló matricával ellátott edényekből gyűjti be a hulladékokat!

Mivel a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás kötelezően igénybe veendő szolgáltatás ezért kérjük azon lakosokat, akiknek még nincs hulladékelszállítási szerződése, mindenképpen kösse meg azt mielőbb, hogy márciustól biztosan elszállítsák a szemetet.

Üdülőingatlanok, vagy időlegesen használt ingatlanok esetében is kell szerződést kötni, de itt lehetőség van hónapokban vagy negyedévekben meghatározott mértékű használati szezon megjelölésére. A fizetendő közszolgáltatási díj megállapításánál a használati szezon időtartamát kell alapul venni, de az nem lehet kevesebb az állandó lakóingatlan tulajdonosára meghatározott éves díj 50%-ánál.

Díjtételek:

Szerződhető edény méret Heti egyszeri ürítésEdényzet egyszeri ürítési díjaEdényzet negyedéves ürítési díjaEdényzet éves ürítési díja
természetes személy ingatlanhasználó
60 literes edény207 Ft2.691 Ft10.765 Ft
80 literes edény276 Ft3.588 Ft14.352 Ft
120 literes edény*415 Ft5.399 Ft21.596 Ft
240 literes edény832 Ft10.814 Ft43.256 Ft
1100 literes edény3.804 Ft49.447 Ft197.789 Ft
nem természetes személy ingatlanhasználó
120 literes edény462 Ft6.0008 Ft24.036 Ft
240 literes edény925 Ft12.019 Ft48.076 Ft
1100 literes edény3.804 Ft49.447 Ft197.789 Ft

Az árak bruttó díjak.

Szerződéskötésre lehetőség van a Kommunál-JUNK Kft. ügyfélfogadásán minden hónap utolsó pénteki napján ideiglenesen a Gyermekjóléti Szolgálat irodájában, Január 29. 8:00-12:00 óra között.

A szerződés megkötéséhez szükség van az ingatlanra vonatkozó adásvételi szerződésre, vagy a tulajdoni lap, vagy bérleti szerződés másolatára.

Szükség esetén a Polgármesteri Hivatal munkatársai is segítenek a bejelentési adatlap kitöltésében és továbbításában a szolgáltató felé.

A bejelentési adatlap elérhető a Hulladékszállítás menüpont alatt.

*legjellemzőbb választott űrmérték

Exit mobile version